8 Temmuz 2016 Cuma

                       
   

                      SEVDİKLERİMİZE...
            Yıllar önce bir seminerde öğrendiğim bu "Aborjin Duası"nı sizlerle paylaşmak geldi içimden... İnsanın sevdikleri için dileyebileceği ne de güzel temenniler... Bakalım siz de beğenecek misiniz? Bu temenniler benden size gelsin. Hepinize en mutlusundan, huzurlusundan başarılısından gönlünüzce günler diliyorum. 

                   Sevgiyle kalın...

                     "ABORJİN DUASI

        Her şey yeterli olsun! Seni ayakta tutmaya yetecek kadar güzelliklerle dolu bir yaşam sürmeni diliyorum. Aydınlık bakış açısına sahip olmana yetecek kadar güneş diliyorum. Güneşi daha çok sevmene yetecek kadar yağmur diliyorum. Yaşamdaki en küçük zevklerin daha büyükmüş gibi algılanmasına yetecek kadar acı diliyorum. İsteklerini tatmin etmeye yetecek kadar kazanç diliyorum. Sahip olduğun her şeyi takdir etmene yetecek kadar kayıp diliyorum. Son elvedayı atlatmana yetecek kadar merhaba diliyorum."

                                                Ezgi Yaz
                                                                                             Uzman Klinik Psikolog
                                                                                         Psikolojik Danışman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder